Arthur Honegger a francia zene modern mozgalmához köthető. Svájci szülők gyermekeként élete nagy részét Franciaországban töltötte. Tanulmányait a zürichi és a párizsi konzervatóriumokban végezte. Az első világháború után csatlakozott a Les Sixhez, egy fiatal zeneszerzőkből álló csoporthoz, amelyhez Georges Auric, Germaine Tailleferre, Francis Poulenc, Darius Milhaud és Louis Durey is tartozott. Honegger erős zenei egyéniségét tükrözi a Le Roi David (1921; A Dávid király) című drámai zsoltára, amelyet két sikeres zenekari műve követett: a Pacific 231 (1924), amely egy robogó mozdony benyomását kelti, és a Rugby (1928), mely a zeneszerzőnek a sebesség és a férfias sportok iránti rajongását tükrözi. Szintén ebből az időszakból származik a Pastorale d'été (1921; Nyári pasztorál) című kamarazenekari műve. Az 1920-as években zenéjének nagy része ritmikus, disszonáns, szigorú, és nagyfokú szabadságot mutat a tonalitás kezelésében.
Arthur Honegger a francia zene modern mozgalmához köthető.