Részletfizetési határidők:
I. részlet: a bérlet megvásárlásakor
II. részlet: 2025. december 4-ig
III. részlet: 2026. február 3-ig
Jegyár kedvezmények:
Diákok és nyugdíjasok számára 10% kedvezményt biztosítunk.
A Filharmónia Magyarország bérletesei az ország bármely pontján az általunk szervezett és értékesített felnőtthangversenyekre − bérletük felmutatásával − 20% kedvezménynyel válthatnak jegyet!
A kedvezmény bérletenként egy jegyre érvényesíthető, koncertenként.
Az egyes kedvezmények nem vonhatók össze!
Jegyek és bérletek válthatók a Filharmónia Magyarország szegedi irodájában (6720 Szeged, Klauzál tér 7.), a Ticket Express irodáiban, valamint online a www.jegymester.hu oldalon.
Honlapunkon feliratkozhat hírlevelünkre, amelyben a Filharmónia Magyarország által szervezett klasszikus zenei programokról és az esetleges változásokról is tájékoztatjuk.
A műsor-, időpont-, helyszín- és szereplőváltoztatás jogát fenntartjuk, ennek függvényében a jegyár is változhat.
Szerelem, bohémság, zene!
Amióta énekel az emberiség, szinte azóta szól a szöveges zenék nagy része a szerelemről. Sőt, ha jobban megnézzük, amikor nem szakrális énekről van szó, akkor szinte mindig jelen van az énekekben így-úgy a szerelem, még ha sokszor átvitt értelemben is. De hogyan fejeződik ki a szerelem a hangszeres zenében? Ha nem a szöveg fejezi ki, akkor mi? És miért értünk egyet abban, hogy bizonyos dallamoknak, hangzásoknak egyértelműen közük van a szerelemhez? Ezekre a kérdésekre keresi a választ a Danubia Zenekar koncertje, amelyen a hangszerek lesznek szerelmesek. Mozart nyitánya inkább az intrika oldaláról mutatja be a szerelmet, hiszen a nyitányt követő operában két férfi tréfából próbára teszi kedvesei hűségét. Liszt Szerelmi álma eredetileg dal volt, zongoradarabként lett híres, és a fellángoló, minden vihar ellenére megmaradó szerelmet sokan felismerik a zenében. Rómeó és Júlia története sokakat megihletett a zeneirodalomban. Csajkovszkij egy olyan szimfonikus művet írt, ami valóságos akciófilmet varázsol a képzeletbeli filmvásznunkra. A Ruszlán és Ludmilla nyitánya a beteljesülő szerelem győzelmét hirdeti. Sosztakovics keringője egyszerre klasszikus zene, jazz és sláger, amely némi melankóliával vágyódik valami vagy valaki után. Francis Lai és Henry Mancini Love Story-zenéje még inkább melankolikus, és át is vezet Ott Rezső művéhez, aki egyetlen kompozícióban foglalta össze a szerelmi dalok, szerelmes számok történetét.